Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

INVESTIT SYSTEMS Sp. z o. o.

Poznań

1

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Strona internetowa to dopiero początek

Autor: INVESTIT SYSTEMS Sp. z o. o., publikacja: 2013-07-10

W dzisiejszych czasach Internet stał się najważniejszą i największą siecią komputerową, zrzeszającą miliony osób prywatnych i firm, przesyłającą miliardy bajtów informacji każdego dnia.

Zdjęcie 1

Zaistnieć w Internecie

Internet jest bezsprzecznie integralną częścią każdego z nas, nie wyobrażamy sobie bez niego życia, pracy, rozrywki, nauki. Każdy przedsiębiorca wie, że istnienie w świecie realnym musi być oparte na istnieniu w świecie wirtualnym – Sieci globalnej, w której istnieją bez wątpienia również jego potencjalni klienci. Odpowiednie dla danego fachu treści, przyciągająca grafika, niebanalne funkcje zawarte na stronie internetowej skłaniają Użytkowników Internetu do wybrania usług, produktów danego przedsiębiorcy. Jednak stworzywszy stronę internetową zaczynamy dopiero naszą przygodę w „ewidentnym bezkresie” informacji Internetu.

Daną markę firmy, produktu, usługi należy odpowiednio wypromować, przedstawić w korzystny sposób potencjalnym klientom, utrwalić w ich głowie, aby korzystali właśnie z dóbr danej firmy. Ten proces ułatwi właśnie Internet. Za pomocą następujących portali, funkcji, poszerzymy pulę odbiorców/klientów, powiększając swój zysk.

Pozycjonowanie

Owe funkcje to między innymi pozycjonowanie. SEO (Search Engine Optimization), a więc pozycjonowanie - za pomocą słów kluczowych sytuuje ono naszą stronę internetową na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google`a, dzięki temu znajdujemy się na pierwszej stronie wyszukiwania Użytkowników, a więc centralnie w obszarze ich pola widzenia, gdyż sami dobrze wiemy, iż niewielu Użytkowników szuka dalej niż do trzeciej strony w Google`u.

Adwordsy

Możliwe jest również reklamowanie się za pomocą AdWords po lewej stronie bądź u góry wyników wyszukiwania Google`a. Zapewnia ono możliwość obserwowania zachowania Użytkownika na naszej stronie docelowej, możemy sprawdzić ile osób po kliknięciu w daną reklamę przeszło do zakupu towaru/usługi, rejestracji konta, jakie czynności wykonało, czy tylko weszło i wyszło z naszej strony internetowej.

Media społecznościowe

Kolejną opcją jest wykorzystanie możliwości niezwykłych mediów społecznościach, by wzmocnić wizerunek firmy. Przykład Facebooka – darmowa reklama docierająca do ogromnych mas ludzi, bezpośrednia interakcja z odbiorcami fanpage`a danego przedsiębiorcy(poprzez kreatywne kampanie na Facebook`u, konkursy, angażowanie fanów).

Fenomen mediów społecznościach jest ogromny, ponieważ to właśnie w nich miliardy Użytkowników posiadają swoje konta. Podobnymi portalami, na których powinno prowadzić się kampanię reklamową social media są Google+, Twitter, Pinterest, YouTube – bezpłatne narzędzia marketingowe.

Pamiętaj!

Profesjonalne wykreowania marki danego przedsiębiorstwa w Internecie skutkuje mniejszym czy większym sukcesem, zyskiem. Współcześnie na Internecie opiera się świat naszych informacji i wiedzy, a więc warto znajdować się tam gdzie miliony naszych potencjalnych klientów.



Opracowano:
Daniel Stempniak
IT COMPUTER PARTNER

Agencja interaktywna - gdzie szukać?

Poniżej przedstawiamy ranking 25 288 Specjalistów Marketingu Internetowego najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: